Vill också börja skolan..

Publicerad 2014-08-20 11:53:41 i Dagbok,

Hej!! 
 
Vad jag är avis på alla som börjar gymnasiet idag.. Jag vill med börja skolan. Jag skulle nästa kunna göra vad som helst för att få börja på Sinclair igen för att få dansa! Jag kommer sakna det så mycket att inte få dansa varje dag.. Men men, tre underbara år med världens bästa dansklass är nu över på riktigt. Ska jag vara ärlig så är det en utav mina favorit klasser! Nu tar vuxenlivet över och jag är nu arbetssökande. 
 
På fredag åker jag till Stockholm för landslagsuttagning. Iår gäller andra regler och krav för landslaget i o med att jag blir senior så vi får se hur jag pallar pressen. Jag ser fram emot att åka dit iaf och träffa alla och få visa upp mina program. Träningen igår gick riktigt bra så det ska bli kul. 
puss & kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2014-08-20 12:16:22

Hej! Vad är det bästa med studenten tyckte du!? Och har du börjat jobba något ? :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela