Bra start på sommarlägren

Publicerad 2014-06-19 23:51:00 i Dagbok,

Hejsan! 
 
Idag slutade min första sommarlägersvecka som var i Lidköping. Är jättenöjd med min träning och det jag har kunnat prestera under dessa fem dagar. Mina tripplar känns stabila och jag har även stått min 3Lutz igen. Nu gäller det bara att hålla i i de fyra/fem veckor som återstår. Jag är dock medveten om att det kommer att komma dippar men är sjukt nöjd med min första vecka och det känns bara roligt att veta att det återstår mer träning! 
 
I morgon är det midsommar och jag är ledig fram till måndag då jag åker till Lysekil för ännu en vecka. Hoppas ni alla har haft en grym vecka! Hörs igen på måndag.
Glad midsommar! 
 
Lätt bästa bilden från resan, har ni aldrig testat så måste ni testa.. SÅ JÄKLA ROLIGT!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela