Inget internet..

Publicerad 2011-11-30 18:42:33 i Dagbok,

Hallå!

Är nu i Tyskland på vårt hotellrum. Kom hit runt 11 eller något tror jag och då checkade vi in och sen gick vi och käkade. Har också varit en stund i ishallen och tittat lite. En mycket fin bana som dock saknade läktare.. lite läskigt också att den inte har något plexiglas så det känns som människorna sitter väldigt nära men men inget man kan göra, bara ut och köra ändå! :) 

Det har iaf vart en mycket fin dag här i Dortmund, det blåser inte lika mycket som det gör där hemma. Sol har vi haft också! Imorse när vi skulle flyga trodde jag serriöst att vi nästan skulle störta. Planet åkte inte rakt en ända gång typ.. trodde vi skulle dö :( Men som tur va så överlevde vi och kom fram till slut. 

Nu ska jag göra i ordning mig lite och sedan ska vi se ifall vi hittar något att äta för att sedan gå till ishallen för att se på juniorer herrar, när Bertil tävlar. 
Ska försöka uppdatera imorgon efter att jag har tävlat, har tyvärr inget fritt internet så nu har vi fått köpa men det håller bara i 24h.. men jag ska försöka iaf! 

Hade gott så länge.
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela