Då var det dags för skola i morgon igen

Publicerad 2012-09-30 22:45:22 i Dagbok,

Heeeeej!
Är så jäkla trött nu och vill bara lägga mig ner och gråta! Nej inte riktigt så trött kanske men nått i den stilen iaf men kände mig lite tvungen till att skriva lite innan jag säger godnatt och taggar ny skolvecka! wiho..
Dagens träning får jag säga gick mycket bra, eller hyfsat bra iaf! Åkte ett ganska bra kortprogram där piruetterna blev lite extra bra. Hade lite fys tester innan isen och kan säga att det var inte den bästa uppladdningen att maxa enbensknäböj innan jag gick på för benen var helt stumma så orka knappt ta mig fram..! Men det gick över efter tag som tur var så att jag kunde fokusera till max.
Nu ska jag sova, ha det gött! godnatt

Ge mig värme tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela