Träningstävling inför SM

Publicerad 2013-11-30 13:33:02 i Dagbok,

Halloj! 
 
Idag är det dags för hemmatävling. Ska delta i våran klubbtävling uppe i ishallen som träning inför SM. Klubbtävling är inget jag får rankingpoäng för eller något sånt utan bara för att få visa upp mina program inför domare och publik. Ska bli jätte roligt faktisk och är grymt taggad för att tävla på hemmaisen! Har precis vart ute och gått en sväng för att väcka kroppen lite och om en stund ska jag börja göra mig i ordning. Jag tävlar någon gång runt 17.30 tiden, en liten stund efter tror jag. Dock är dom lite tidagare i tidsschemat men det blir runt 17.30. 
 
Igår var jag hos Rex Tattoo och gjorde min första tatuering. Hade föreställt mig det värsta och trodde att det skulle göra sjukt ont men när han väl började så var det inte alls så. Det brändes mest och gjorde lite ondare på vissa ställen men det var absolut inte det värsta som jag har vart med om som vissa säger. Jag är sjukt nöjd med den och enda anledningen till varför jag valde just ''family'' var för att visa kärlek till min familj, släkt och vänner som alltid har ställt upp för mig och fortsätter ställa upp för mig. (bild hittar ni i det tidigare inlägget) 
Fick även en ny garderob av mamma och pappa igår så nu hoppas jag få ordning på rummet och alla kläder som slängs på golvet. 
 
Hoppas ni mår bra! 
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela