Besked från sportchefen!

Publicerad 2014-08-27 14:32:22 i Dagbok,

Hejsan! 
 
Idag har det inte hänt så mycket i min lilla värld. Vaknade runt nio, låg och drog mig en timme, tog en dusch åt frukost och sen sett på film. Vart med Yousef nu på förmiddagen då han åkte till jobbet klockan ett. Har även hunnit äta lunch och ska om en stund bege mig till ishallen för lite träning.
 
Idag fick jag mail från svenska konståkningsförbundets sportchef om att jag inte är uttagen till landslaget nu under hösten. Det kom inte som en chock utan jag hade nästan förväntat mig detta då jag vet att jag inte har uppfyllt alla kriterier som skulle uppfyllas under helgen. Det är heller inget som gör mig speciellt ledsen för redan i våras hade jag bestämt mig för att inte tävla internationellt och för Sverige under hösten då jag inte känner mig så bekväm i tävlingssammanhang och kan uppfylla det som förbundet vill. Så det var nästan lite skönt att de inte antog mig så att jag kan fokusera på mina träningar och tävlingar här hemma i Sverige utan att behöva känna en massa press. Men visst hade det vart kul om jag kom med men jag kan fortfarande kvala in under hösten och det är något som jag kommer att sträva efter! Dessutom ser jag verkligen fram emot den här säsongen då det har gått bra på träningarna under hela sommaren och jag har ändå visat upp att jag kan mina hopp men bara att de inte sitter i programmen än, men snart så!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela