Dagens program

Publicerad 2014-08-24 21:58:59 i Dagbok,

Halloj
 
Har precis haft genomgång med domarna om dom nya reglerna som kommer att gälla under säsongen.  Tidigare idag har jag både tränat, tävlat och fotograferats. Programmet idag  gick väl helt okej, klarade inte allt som jag behövde för att uppnå alla kriterier men vi får se vad styrelsen säger i morgon på upphoppningen. Jag ramlade på både 3s och 3lo men klarade resten i programmet så det var en bra första "tävling" :) 
 
I morgon kommer jag även ha möte med domarna om mina program och lite annat som hör till. Åker även hem i morgon och kommer hem på kvällen nån gång om allt går som det ska.. 
Godnatt 💋 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela