Landslagsläger

Publicerad 2014-08-23 13:45:14 i Dagbok,

Hejsan!
 
Ska precis börja göra mig iordning inför tävlingen. Åkte upp tidigt igår morse till Stockholm för landslagsläger.  Tåget blev dock försenat lite mer än en timme så jag och Agneta missade första aktiviteten här uppe. Jag har haft två träningar än så länge och dom har gått jättebra. Idag ska jag visa upp mitt nya program för domare och ikväll blir det fotografering. Vi åker i hovets ishall bredvid globen och bor på quality hotell globen. 
Min grupp går på 16.37 någonting och jag har startnummer 5. 
 
Igår på våran sociala aktivitet så åt vi middag på olearys och spelade sedan bowling. Jag har ingen aning om vart mitt lag hamnade tillSlut för jag gick tidigare till hotellet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela