Så gick det idag

Publicerad 2014-08-23 22:21:37 i Dagbok, Tävling,

Hej igen! 
 
Ligger i sängen och ska snart sova. Dagens program gick sådär. Det kändes bra och så där innan men väl i programmet tvekade jag lite. Ramlade i min kombination, två fötter på singelhoppet och en halv 2A men annars var det bra. Piruetterna blev jättebra och jag hade mycket fart, även programmet var bra. Efter tävlingen skulle alla fotograferas. Jag blev klar på typ en minut oca satte bilderna direkt ;) 
I morgon väntas tidig träning och sedan långprogrammet!  
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag, godnatt! 
// Tänkte även svara på en fråga jag fick här om dagen om vad jag tyckte det bästa med studenten var och om jag jobbar någonting nu. Det bästa med studenten och hela trean var nog våran slutproduktion vi hade i slutet av trean. Att alla läxor, inlämningar och kurser var klara och självaste studentdagen!  Att få gå in i agnebergshallen som man hade väntat på i tre år där rektorerna och danstvåorna mf höll i en avslutningskonsert var sååååå roligt! Hela dagen var bara så bra, alla var så glada och lyckliga. Självklart var även balen en höjdpunkt. När det gäller jobb så är jag fortfarande arbetssökande och har ännu inte börjat jobba än, men förhoppningsvis väldigt snart. Om inte så kommer jag att vara vikarie på isen i våran klubb och även jobba som danslärare, men jag letar även andra jobb. 

Kommentarer

Postat av: Elin Bergman

Publicerad 2014-08-23 22:52:27

Coolt, med konståkning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela