Ett försenat inlägg

Publicerad 2014-07-02 22:23:08 i Dagbok,

Hej! 

Mitt inlägg som jag skrev igår publicerades inte så får skriva om alltihop. I måndags var jag i Göteborg hela dagen igen och tittade på Sofie när hon spelade european open. Det var jätteroligt att se henne i landslaget och hon var grym tyckte jag, det var längesedan jag såg henne spela så det var skoj. Dom förlorade dock första mot Tjeckien men vann sedan mot Finland. De vann även igår och tog sig vidare i turneringen men har dock ingen aning om hur det har gått idag.. Vi tog oss en tur på stan emellan matcherna vilket var jättemysigt då vi hade bra väder. 

Igår var jag tillbaka i Lysekil och tränade och hade även två koreograftimmar med två tjejer som ska ha nya program inför säsongen. Min sista träningstimme gick iaf jättebra. Idag har jag vart ledig från isen och passade då på att städa huset plus tog en sväng till torp. 

Imorgon ska jag till Lysekil igen och träna plus vara koreograf. Godnatt på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela