Härliga sommar!

Publicerad 2014-07-21 11:12:32 i Dagbok,

Hänt i veckan!
 
 
Måndag dåligt väder = låg inne och såg på film
Tisdag dåligt väder = lite mer film
Onsdag - morgonträning, slutade med en extrem smärta i höften. Åkte till havet för att ta ett kvällsdopp men åkte dock tilbaka hem för att det var för kallt. En film på det med! 
Torsdag - akuttid hos kimona för att kolla över min höft. Blev mycket bättre under dagen! Det blev nog en till film på det...
Fredag - BARNVAKT! plus en dag på stranden, som jag har längtat! 
Lördag - Strandhäng! Kvällsmiddag med vänner. 
Söndag - Strandhäng! Födelsedagskalas för Alma och Moa i Grebbestad på kvällen. Plus ett kvällsdopp också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela