Kanonträningar!

Publicerad 2014-07-09 23:38:40 i Dagbok,

Hallå! 

Ligger i sängen och är helt slut. Min höft är helt slut, känner verkligen hur den försöker återhämta sig. Om jag inte har nämnt det tidigare så skadade jag höften i fredags när jag tränade i Lysekil. Eller skadade och skadade det onda bara kommer ibland, hAr haft så här en annan gång fast ännu värre. Snart är jag ledig från träning och hoppas då på att det går över. För övrigt så har jag gjort super bra träningar sen jag bloggade sist!! Har börjat få till tajming på både flippen och lutzen och klarat några av varje så det känns jättebra!! 

Imorgon sover jag hemma, godnatt ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela