Tillbaka i Lidköping

Publicerad 2014-07-08 13:16:52 i Dagbok,

Hejsan! 
Nu är jag tillbaka i Lidköping för en veckas läger igen! Gårdagens träning gick bra och än så länge har jag bara haft ett pass för dagen. Igår när vi kom hit var det strålande sol när jag sen var på isen och såg ut genom en ytterdörr i ishallen så är det kolsvart! Det börjar blixtra och åska och ishallen släcks även ner i några sekunder. Skit läbbigt! Har nig aldrig sett så mycket regn.. Fick reda på sedan att det hade slått ner i två olika hus här i Lidköping. Men vädret blev bättre som tur var och idag är det strålande sol igen :) Nu ska jag snart börja värma upp, vi hörs en annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela