Jag har glömt att berätta..

Publicerad 2014-06-22 13:56:10 i Dagbok,

Hej! 
 
Jag har glömt att berätta en sak för er! På min studentdag under lunchen i skolan så delades stipendium ut till de elever som lyckats bra i skolan. Det delades även ut ett annat pris, nämligen idrottsskölden. När jag såg att min mentor från Idrottsgymnasiet klev fram till mikrofonen blev jag väldigt nervös. Hade ingen aning om vad han gjorde där och varför han var där. Han började rabbla upp en del saker om idrottsprestationer och hård arbete, Alla vid mitt bord började ropa mitt namn innan ens PA var klar vilket gjorde mig skit nervös.. När han sen väl ropade upp mig blev jag väldigt glad!! Denna sköld delas ut vid gymnasieskolor till den elev som röstas fram som årets idrottsprofil vilket jag är väldigt tacksam över att få ta emot. Liksom Gunde Svan, Jenny & Susanna Kallur och Stefan Holm har fått denna sköld vilket gör det ännu häftigare! Kan ärligt säga att jag är lite stolt över att få ha priset hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela