Lysekilslägret

Publicerad 2014-06-27 10:56:04 i Dagbok,

hejsan!

Snart är detta läger också över.. sov hemma inatt då vi börjar senare idag så är på väg ut nu igen. Imorgon är det sista dagen och jag börjar träna på tisdag sen igen. Denna veckans träning har gått ganska okej. Fick världens jäkla träningsvärk redan till andra dagen som har gått över helt till idag.. har knappt kunnat ta mig framåt eller uppåt på isen.. men men vad ska man göra :) Stod upp på 3s+3t igår igen iaf så det är jag nöjd med. Dansen blev också bra till slut. Vi hade en inte så duktig lärare första dagen om jag ska vara ärlig. Men vi fick en ny och hon är jätteduktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hallberg

HEJSAN! Jag heter Elin Hallberg och är 19 år gammal. Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar. ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela